Välkomna till Somatic Experiencing Föreningens gratis Webinar på Zoom.

Föreläsare: Åsa Dalaryd, SEP och läkare som arbetat på Danderyds Smärt och Stressrehab.

Anmälan: Via epost till info@seforeningen.se, senast 22/11, så skickar vi en länk för Zoom-mötet.

Öppen: för alla med kontakt med utmattningssyndrom

Åsa: ” Jag tänker berätta lite om mina erfarenheter och dela med mig av mina fantastiska kollegors mångåriga kunskap som gjort att jag fått ökad förståelse i arbetet med utmattade klienter och hur jag som SEP har integrera detta i mitt klientarbete. Vill även försöka ge tips om vad man bör tänka på, t.ex. vilka medicinska undersökningar som man bör ha gjort. Ev medicinering, mm.

Min erfarenhet är att SE har varit till stor nytta både för dessa klienter och även när jag själv drabbats utav utmattning.”

I slutet av webinariet kommer det att finnas tid för frågor och diskussion.

Ni får gärna skriva ett mail till mig så jag kan försöka besvara det som känns angeläget för er.

Hjärtligt välkomna att delta!

Styrelsen i Somatic Experiencing Föreningen Sverige