Se Förening - Tiger

SOMATIC EXPERIENCING

Föreningen Sverige
Bli medlem

Du som är Somatic Experiencing Practitioner (SEP) eller SE studerande som fullgjort Intermediate II kan bli medlem i Somatic Experiencing Föreningen Sverige. Genom att anmäla dig som medlem blir du publicerad på sidan ”SE terapeuter”. Inkludera då följande uppgifter: Fyll i formuläret och skicka ett foto på dig till oss via e-post till info@seforeningen.se tillsammans med en kopia av utbildningsbevis eller intyg om att du gått 2 år på utbildningen. Efter att vi mottagit detta skickar vi dig en bekräftelse på att du kan bli medlem.

Medlemsavgift och betalning

Medlemsavgift per år är 1 000 kr. För studerande på avancerad nivå i SE-utbildningen är medlemsavgiften 500 kr per år.

Medlem blir du genom att betala in aktuell avgift till Danske bank, bankgiro 194-1095.
Kom ihåg att skriva avsändare.

Genom betalningen av medlemsavgiften förbinder du dig som medlem att följa föreningens stadgar och etiska riktlinjer.

Betalningsinformation

För inbetalningar till workshops, medlemsavgift m.m. För överföringar inom Sverige:
Bank: Danske bank
Bankgironummer: 194-1095

För överföring till Sverige från annat land:
IBAN: SE3112000000012350325555
SWIFT: DABASESX

• Grey Facebook Icon

Vårt arbete görs i enlighet med dataskyddsförordningen. Om du som medlem har önskemål eller funderingar kring hur din personliga data används fyll då i kontaktformuläret och sänd din fråga till oss.