top of page

11-13 november 2022 i Stockholm, erbjuder SE- föreningen återigen en workshop: Touch work for SOMA embodiment – to touch and be touched through touch and movement med Claudia Studer. Denna gång kommer den vara öppen även för icke-medlemmar.

Claudia Studer är Sonia Gomes "förlängda arm" i Europa och utbildare utav SOMA; en utveckling av SE med fokus på Touch.

Sonia Gomes visade i sin doktorsavhandling att SE med Touch har längre och bättre effekt än KBT eller endast SE, samt kan vara en bra metod när klienten har mycket tidiga trauman.

Kursen har denna gång inget krav på SE-utbildning, utan är även öppen för personer som arbetar med olika typer av kroppsterapier – så sprid budskapet till kollegor!

Inbjudan till workshopen kommer om 2-3 veckor, men kryssa dagarna redan nu.

All undervisning sker på engelska.

Styrelsen hälsar Er hjärtligt välkomna!